Λεπτομέρειες
Το σημερινό 301 παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού τον Σεπτέμβριο του 2012 και λανσαρίστηκε αρχικά στην Τουρκία τον Νοέμβριο, ενώ από τις αρχές του 2013 κυκλοφόρησε και σε άλλες αγορές.
Το μοντέλο είναι μία παράλληλη έκδοση του Citroën C-Elysée, που μάλιστα έκανε ντεμπούτο στο ίδιο Σαλόνι, ενώ και τα δύο εξελίχθηκαν με βάση το αυτοκίνητο πόλης Peugeot 208, που ανήκει στην κατηγορία Β, αλλά με μακρύτερο μεταξόνιο από αυτό του 208. Το C-Elysée και το 301 είναι σεντάν 3 όγκων και ανήκουν στο ανώτερο άκρο διαστάσεων της μικρομεσαίας κατηγορίας C, καθώς έχουν συνολικό μήκος 4,43 και 4,44 μέτρα αντίστοιχα, και το μεγαλύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία τους, στα 2,65 μέτρα. Ιδιαίτερα μεγάλος είναι και ο χώρος αποσκευών, με όγκο 506 λίτρα.
Κινητήρας | 1.2 VTi | 1.6 VTi | 1.6 HDi |
Κύλινδροι | 3 | 4 | 4 |
Κυβισμός | 1.199 cm³ | 1.587 cm³ | 1.560 cm³ |
Ισχύς (kW/PS) | 53/73 στις 5.500 rpm | 86/115 στις 5.500 rpm | 68/92 στις 4.000 rpm |
Ροπή (N·m) | 110 στις 3.000 rpm | 150 στις 4.000 rpm | 230 στις 1.750 rpm |
Κιβώτιο ταχυτήτων |
5-τάχυτο μηχανικό | 5-τάχυτο μηχανικό 4-τάχυτο αυτόματο |
5-τάχυτο μηχανικό |
Επιτάχυνση 0–100 km/h |
14,2 sec | 9,4 sec (AT=10,8 sec) |
12,2 sec |
Μέγιστη ταχύτητα |
160 km/h | 188 km/h | 180 km/h |
Μέση κατανάλωση στα 100 km |
5,3 l | 6,5 l (AT=7,3 l) | 4,1 l |